مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-04اجتماعي

آلودگی هوا سمبل عدم توجه به بهره وری در بخش های مختلف کشور


مدیر عامل شرکت خدمات اداری شهر عدم توجه به بهره وری در بخش های مختلف کشور را معضل اصلی در مسیر کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی قاضی زاده هاشمی در تشریح روند برگزای نخستین همایش ملی بهره وری در مدیریت شهری و دستاوردهای آن گفت: بی تردید یکی از اهداف و وظایف مهم ما ارتقای سطح کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان است.

لذا با همکاری نهادهایی همچون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، سازمان ملی بهره وری و سایر نهادهایی که در حوزه بهره وری در مدیریت شهری نقش بسیاری دارند نخستین همایش ملی بهره وری را برگزار کردیم.

وی افزود: سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور که متولی بحث مدیریت شهری در کشور است قطعا می تواند نقش موثری در تحقق بهره وری در مدیریت شهری داشته باشد برای ایجاد این گفتمان ملی و توجه مدیران شهری به حوزه بهره وری این همایش برگزار شد و در نشست ها و پنل های تخصصی آن تلاش شد به شاخص های قابل اندازه گیری برای تحقق بهره وری دست پیدا کنیم.

در این مسیر شرکت خدمات اداری شهر نهادهای ذی ربط را کنار یکدیگر جمع کرد و این همایش برگزار شد.

این در حالی بود که اقدامات برگزاری این همایش از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود و 85 نفر نیرو به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای برگزاری آن تلاش کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا سمبل عدم توجه به بهره وری در بخش های مختلف کشور

آلودگی هوا سمبل عدم توجه به بهره وری در بخش های مختلف کشور