مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-04سياسي

حوزه هنری از کانون های اثربخش جامعه است


حوزه هنری یکی از کانون های فرهنگی اثربخش در جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی هوشمند رییس حوزه هنری استان روز چهارشنبه با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار استاندار قزوین حوزه هنری را یکی از کانون های فرهنگی اثربخش در جامعه برشمرد و بر اهمیت برنامه ریزی فرهنگی و هنری در بخش های کمتر بهره مند جامعه تاکید شد.

هدایت الله جمالی پور گفت: حوزه هنری در عرصه تولید و تربیت نیروی انسانی و نشر معارف منشا اثرات فراوان بوده و امروز تبدیل به پایگاهی برای جوانان متعهد شده است از این رو با توجه به ظرفیت ها و نیروهای مجرب در این نهاد انقلابی می توان برای ارتقای فرهنگ جامعه همچنین کاهش برخی ناهنجاری های اجتماعی برنامه ریزی کرد.

در ادامه این دیدار علی هوشمند رییس حوزه هنری قزوین گزارشی از برنامه های سال جاری ارائه کرد و گفت: میزبانی از چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد با چهل اجرا توسط 14 گروه نمایشی در مساجد قزوین، بازدید هفت هزار نفر از اجرای نمایش غریبه شام ، تدوین آینده نگاری راهبردی حوزه هنری استان قزوین و ترسیم چشم انداز آتی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی و پژوهشکده آینده پژوهی دانشگاه امام خمینی(ره)، تولید کتاب، برپایی نمایشگاه در محلات و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هنری از کانون های اثربخش جامعه است

حوزه هنری از کانون های اثربخش جامعه است