مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-04اقتصادي

احصاء جرائم گردشگری در همدان


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از اجرای طرح توسعه گردشگری پایدار با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم در استان خبر داد.

- مهدی الماسی با اعلام این خبر افزود: این طرح در حوزه امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان در حال اجرا بوده و هدف اجرای آن کاهش جرائم در حوزه گردشگری است.

وی با اشاره به تکالیف و الزامات قانونی همچون مواد 98 و 99 و 10 قانون برنامه ششم توسعه و سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و ظرفیت قانونی موجود در قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی بیان کرد: این معاونت ضمن احصاء جرائم و موضوعات امنیتی حوزه گردشگری با بررسی توانمندسازی ها و ظرفیت های استان درباره صنعت توریسم و تهیه اطلس جرائم گردشگری له یا علیه توریسم عوامل دخیل در بروز جرم را شناسایی کرده و با بهره گیری از تجارب علمی قضات و اساتید جرم شناسی نسبت به اجرای طرح با تمرکز بر اولویت های احصایی به منظور کاهش جرائم حوزه گردشگری اقدام می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان، الماسی در پایان اظهارامیدواری کرد: با اجرای این طرح در استان زمینه های بروز جرائم در حوزه گردشگری کاهش یافته و شرایط استفاده مطلوب از ظرفیت های صنعت گردشگری در استان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احصاء جرائم گردشگری در همدان

احصاء جرائم گردشگری در همدان