مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 07:302019-12-04فرهنگي

رونمایی و معرفی مجموعه داستان «گل های سپید»


مجموعه داستان «گل های سپید» منتخب اولین جشنواره داستان سال حوزه هنری استان به همت حوزه هنری قزوین منتشر و شب گذشته 12 آذر با حضور نویسندگان و علاقه مندان به ادبیات داستانی رونمایی شد.

- ایسنا/قزوین مجموعه داستان گل های سپید منتخب اولین جشنواره داستان سال حوزه هنری استان به همت حوزه هنری قزوین منتشر و شب گذشته 12 آذر با حضور نویسندگان و علاقه مندان به ادبیات داستانی رونمایی شد.

مجموعه داستان گل های سپید که شامل ده داستان کوتاه از گیتی باقری، سمیه بکشلو، بهناز ذبیحی، کوثر شیخی، زهرا عبداللهی، مهری رحیم زاده، فرهاد نجفی فرد و مرضیه زرآبادی پور است به همت واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری و توسط علی هوشمند و نوشین محمدی گردآوری شده و در 95 صفحه با قطع رقعی در انتشارات سایه گستر به چاپ رسیده است.

در جلسه رونمایی و معرفی مجموعه داستان گل های سپید که شب گذشته 12 آذر برگزار شد مجید رحمانی، نویسنده قزوینی در خصوص این کتاب گفت: نویسندگان در این کتاب با فراغ بال به موضوعات پرداخته اند و برای انتخاب سوژه محدود نبوده اند به گونه ای که از هر طیف موضوعی در این مجموعه داستان وجود دارد.

وی افزود: در یک نگاه کلی پایان بندی در داستان های مجموعه گل های سپید مرگ است اما این مرگ به نوعی پرداخت می شود که تلطیف شده و با نامیدی نیست بلکه با امید پیوند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی و معرفی مجموعه داستان «گل های سپید»

رونمایی و معرفی مجموعه داستان «گل های سپید»