مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-04اقتصادي

گرنت فناورانه 50 میلیونی ستاد فناوری های فوتونیک برای دانشجویان دکتری


مسابقه اعطای گرنت فناورانه اختصاصی به رساله های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک از سوی ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، - لیزر، مواد پیشرفته و ساخت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمایه گذاری هدفمند بر روی پژوهش و زیرساخت های آن خصوصا زیرساخت انسانی، لازمه توسعه علم و فناوری در هر کشوری است.

در همین راستا، ستاد توسعه فناوری های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت در نظر دارد رقابتی جهت اعطای پژوهانه(گرنت) اختصاصی به رساله های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک را برگزار کند.

سقف پژوهانه پرداخت شده در این رقابت 50 میلیون تومان است.

ستاد توسعه فناوری های لیزر، فوتونیک مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت های علمی داخل کشور و همچنین تشویق و هدایت رساله های مقطع دکتری (در حوزه های مرتبط با این ستاد) به سوی رفع نیازهای صنایع داخل کشور و تولید ثروت؛ مسابقه اعطای گرنت فناورانه اختصاصی به رساله های کاربردی مقطع دکتری در حوزه مهندسی مواد، ساخت و فوتونیک را برگزار می کند.

این رقابت حوزه های علمی مختلفی مانند محصولات نسوز، آهن و فولاد کشور، صنایع کاشی و سرامیک، مواد و تجهیزات پزشکی، محصولات کربنی، لاستیک، تولید مواد پلیمری با کاربرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرنت فناورانه 50 میلیونی ستاد فناوری های فوتونیک برای دانشجویان دکتری

گرنت فناورانه 50 میلیونی ستاد فناوری های فوتونیک برای دانشجویان دکتری