مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:452019-12-04اجتماعي

کاهش کیفیت آموزش در ایران بر اساس آزمون های تیمز و پرلز


آزمون های تیمز و پرلز می گوید که کیفیت آموزش کاهش پیداکرده است و باید این مسئله را حل کنیم، همچنین باید کیفیت و عدالت آموزشی را درست توزیع کنیم چراکه در حال حاضر چنین نیست و باید راه حل های مناسب آن را پیدا کنیم.

- وزیرآموزش وپرورش گفت: آزمون های تیمز و پرلز می گوید که کیفیت آموزش کاهش پیداکرده است و باید این مسئله را حل کنیم، همچنین باید کیفیت و عدالت آموزشی را درست توزیع کنیم چراکه در حال حاضر چنین نیست و باید راه حل های مناسب آن را پیدا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی در نشست با اعضای شورای معاونان و مدیران آموزش وپرورش مناطق شهر تهران، اظهار کرد: در نشست قبلی که با مدیران آموزش وپرورش مناطق شهر تهران داشتم به نکاتی همچون تراکم دانش آموزی، کمبود فضای آموزشی، کمبود نیروی انسانی و حجم بالای نقل و انتقالات، تأخیر در پرداخت مطالبات فرهنگیان، سرانه مدارس، حضور زنان در سطوح مدیریتی، کارکردهای انجمن اولیا و مربیان و.

اشاره شد.

وی افزود: هرچقدر بتوانیم نسبت ستاد با مدیران مناطق را دقیق تر و سنجیده تر تعریف کنیم بهتر و هم افزاتر می توانیم کارها را انجام دهیم.

حاجی میرزایی بابیان اینکه وجوه شکل گیری تمدن، تخصصی شدن امور و تفکیک تمایز در نقش ها است، گفت: یک گزاره در این نسبت و ارتباط می گوید مدیران، مسئول بیان مشکلات هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت آموزش در ایران بر اساس آزمون های تیمز و پرلز

کاهش کیفیت آموزش در ایران بر اساس آزمون های تیمز و پرلز