مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:452019-12-04اقتصادي

بدنبال افزایش بهره وری تولید در آذربایجان غربی هستیم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی برای توسعه استان در دستور کار مدیران قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: برنامه ریزی برای توسعه استان در دستور کار مدیران قرار گیرد.

بهنام شهدی امروز چهارشنبه 13 آذرماه در دیدار و نشست با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان فعال شهرک صنعتی ماکو گفت: در آذربایجان غربی مدیران دستگاهها باید برای توسعه استان برنامه های مناسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در حال بررسی تمامی موانع تولید برای حل مشکلات هستیم، افزود: سیستم بانکی، تامین اجتماعی و دارایی و مالیات از عمده موانع و مشکلات تولید در استان هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با تاکید بر استفاده از تمامی ابزارهای لازم برای بالا بردن بهره وری تولید گفت: منطقه آزاد ماکو به سبب مزیتهای خوب می تواند محل و ترمینالی برای صادرات محصولات تولیدی در استان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد اقتصاد ما وابسته به منابع بانکی است و باید به دنبال سیاست هایی باشیم که این وابستگی کاهش و رونق اقتصادی افزایش یابد، اظهار کرد: با توجه به این امر باید برای حمایت و رونق واحدهای فعال و نیمه فعال تولیدی اشتغال زا و راه اندازی واحدهای صنعتی با فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدنبال افزایش بهره وری تولید در آذربایجان غربی هستیم

بدنبال افزایش بهره وری تولید در آذربایجان غربی هستیم