مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 06:202019-12-04ورزشي

تیم سوهان محمد سیمای قم به مصاف گیتی پسند می رود


در دیداری معوقه از لیگ برتر فوتسال تیم سوهان محمد سیمای قم به مصاف گیتی پسند اصفهان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در ادامه دیدارهای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، دیدارهای معوقه هفته هفدهم این مسابقات در حالی به انجام می رسد که لیگ برتر در آستانه ورود به هفته بیستم قرار دارد.

تیم سوهان محمد سیمای قم قرار بود دو هفته پیش در اصفهان به دیدار تیم گیتی پسند اصفهان برود که این مسابقه لغو شد و اکنون با اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتسال، این دو تیم جمعه 15 آذر در اصفهان برابر هم به میدان می روند.

این مسابقه از ساعت 17 و 30 دقیقه در سالن پیروزی اصفهان برگزار می شود به طوری که این دیدار نبرد تیم های دوم و چهارم جدول رده بندی به حساب می آید و تیم گیتی پسند اصفهان تیم همیشه مدعی لیگ برتر فوتسال است که با تقویت خود در نیم فصل اکنون از وضعیت فنی بهتری نیز برخوردار شده و برای ادامه روند بالانشینی خود محتاج 3 امتیاز دیدار خانگی خود برابر حریف قمی است.

تیم سوهان محمد سیمای قم در مسابقه اخیر خود از هفته نوزدهم در یک بازی نزدیک در ورامین 4 بر 3 مغلوب ستارگان این شهر شد و به طور کلی تمامی شکست های تیم سوهان محمد سیما در این فصل در خارج از خانه رخ داده و همین موضوع، بخت تیم سوهان محمد سیما برای موفقیت در اصفهان را کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم سوهان محمد سیمای قم به مصاف گیتی پسند می رود

تیم سوهان محمد سیمای قم به مصاف گیتی پسند می رود