مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 آذر 1398 ساعت 05:452019-12-04سياسي

ثبت رشته شهرسازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان


بزرگداشت روز جهانی شهرسازی با محوریت اشتغال در شهرسازی، 12 آذرماه با حضور دبیر گروه شهرسازی جامعه مهندسین مشاور ایران و عضو کمیسیون تخصصی شهرسازی سازمان نظام مهندسی استان در دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد.

- ایسنا/اصفهان بزرگداشت روز جهانی شهرسازی با محوریت اشتغال در شهرسازی، 12 آذرماه با حضور دبیر گروه شهرسازی جامعه مهندسین مشاور ایران و عضو کمیسیون تخصصی شهرسازی سازمان نظام مهندسی استان در دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد.

مدیر گروه رشته شهرسازی دانشگاه هنر اصفهان در آیین گرامیداشت روز شهرسازی، اظهار کرد: رشته شهرسازی قالب، حرکت و فعالیت رشته های نظام مهندسی است و این رشته شهرسازی است که به فعالیت دیگر رشته های مهندسی مفهوم می بخشد.

در آمریکا، فرانسه و کشورهای توسعه یافته دیگر، رشته شهرسازی مجزا و برتر از سایر رشته های مهندسی به شمار می رود.

محمد مسعود با بیان اینکه از اوایل دی ماه سال جاری شهرسازها می توانند با داشتن مهر و پروانه اشتغال در زمینه شهرسازی فعالیت و کسب درآمد کنند، گفت: متاسفانه فارغ التحصیلان این رشته تاکنون نتوانسته اند از رشته مهندسی خود استفاده کنند، ولی تلاش مسولان باعث شد تا رشته شهرسازی به عنوان یک رشته رسمی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان ثبت شود تا مهندسین این رشته فعالیت خود را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رشته شهرسازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان

ثبت رشته شهرسازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان