مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 20:552019-12-03سياسي

رییس کمیته اطلاعات مجلس آمریکا: باورهای ترامپ خطرناک است


رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا پس از انتشار گزارش تحقیقات استیضاح ترامپ گفت که باورهای رییس جمهور آمریکا خطرناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آدام شیف رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه سه شنبه درباره گزارش این کمیته در خصوص تحقیقات استیضاح ترامپ گفت که این گزارش به بررسی اقدام رییس جمهور آمریکا در مجبور کردن اوکراین که یک متحد بوده و در حال جنگ با روسیه که یک دشمن است، می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه آمریکایی سی بی سی، وی افزود: ترامپ باور دارد که فراتر از استیضاح و اعلام جرم علیه خود بوده و این چیز بسیار خطرناکی برای این کشور است که یک رییس جمهور غیر اخلاقی داشته باشد.

رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا اضافه کرد: این (گزارش) درباره اوکراین نیست، این (گزارش) درباره دموکراسی و امنیت ملی ماست.

وی در ادامه گفت که همچنان تحقیقات بیشتری درباره تحقیقات استیضاح علیه ترامپ باید انجام شود.

مجلس نمایندگان آمریکا شامگاه سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازتحقیقات استیضاح رییس جمهور آمریکا را منتشر کرد و در این گزارش ترامپ به ارعاب شهود ، مانع تراشی در مسیر استیضاح ، سوء استفاده از روابط خارجی آمریکا برای نفع شخصی متهم گردیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته اطلاعات مجلس آمریکا: باورهای ترامپ خطرناک است

رییس کمیته اطلاعات مجلس آمریکا: باورهای ترامپ خطرناک است