مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 17:452019-12-03سياسي

شبکه سازی و جبهه سازی بر اساس بیانیه گام دوم؛ اهداف اجلاس ملی اصحاب اندیشه


همزمان با برگزاری «نخستین اجلاس ملی اصحاب اندیشه»، عبدالحسین خسروپناه، رییس شورای سیاست گذاری این اجلاس و محمد چکشیان، دبیر اجلاس ملی اصحاب اندیشه، - همزمان با برگزاری نخستین اجلاس ملی اصحاب اندیشه ، عبدالحسین خسروپناه، رییس شورای سیاست گذاری این اجلاس و محمد چکشیان، دبیر اجلاس ملی اصحاب اندیشه، به تبیین ضرورت و ابعاد این اجلاس پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی صورت می گیرد.

معاون ارتقای علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد با بیان نسبت آزادی و اندیشه ورزی گفت: ضمن اینکه باید توجه داشت که همایش مذکور با حضور اصحاب اندیشه در جبهه انقلاب اسلامی است لذا این نشست برای جریانات مارکسیستی و یا لیبرالیستی نیست.

البته علم و حلم اصحاب اندیشه بسیار بیشتر از مدعیان آزادی است که هیچگاه حاضر به شرکت در مباحث و گفت وگوهای علمی و نظری نشده و نیستند، لذا غالباً رویکرد این دسته چنین است که آزادی را برای خودشان می طلبند و نه برای رقبایشان.

نتیجه اینگونه ادعاهایی که برخی درخصوص آزادی مطرح می کنند، حکم اعدامی است که درمورد شیخ فضل الله نوری در صدر مشروطه رقم خورد.

یکی از مشروطه خواهانی که بسیار از آزادی دم می زد سید حسن تقی زاده بود که در نهایت به مقام مشاوری دیکتاتور مستبدی همچون رضا شاه پهلوی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه سازی و جبهه سازی بر اساس بیانیه گام دوم؛ اهداف اجلاس ملی اصحاب اندیشه

شبکه سازی و جبهه سازی بر اساس بیانیه گام دوم؛ اهداف اجلاس ملی اصحاب اندیشه