مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 16:202019-12-03بين الملل

رییس کمیسیون اروپا از پیوستن اعضای جدید به اتحادیه اروپا حمایت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اورسولا فون در لین رییس جدید کمیسیون اتحادیه اروپا در نامه ای به الیور وارهلی کمیسیونر اتحادیه اروپا در امور همسایگی و بسط اتحادیه، - رییس جدید کمیسیون اتحادیه اروپا گفت که اتحادیه اروپا باید به کشور های بالکان غربی فرصتی را برای عضویت در اتحادیه اروپا بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اورسولا فون در لین رییس جدید کمیسیون اتحادیه اروپا در نامه ای به الیور وارهلی کمیسیونر اتحادیه اروپا در امور همسایگی و بسط اتحادیه، نوشته است که این اتحادیه باید فرصت عضویت را برای کشور های بالکان غربی نیز فراهم کند.

به نوشته پایگاه پالتیکو ، وی در این نامه گفت: ضروری است که ما ظرف پنج سال آینده از طریق یک ارزیابی صلاحیت محور از هر کشور نامزد، چشم اندازی معتبر برای پیوستن آن ها در آینده ایجاد کرده و این روند را حفظ و تسریع کنیم.

وی از مقدونیه شمالی و جمهوری آلبانی به عنوان دو کشوری یاد کرد که باید به مذاکره با آن ها برای پیوستن به اتحادیه اروپا ادامه داد.

وی گفت: سخت معتقدم که ایجاد پیوندی تا حد امکان نزدیک میان بالکان غربی با اتحادیه اروپا، برای ما از اهمیت راهبردی فوق العاده ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیسیون اروپا از پیوستن اعضای جدید به اتحادیه اروپا حمایت کرد

رییس کمیسیون اروپا از پیوستن اعضای جدید به اتحادیه اروپا حمایت کرد