مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-03بين الملل

سازمان تجارت جهانی آتش بیار جنگ تجاری آمریکا و اروپا


سازمان تجارت جهانی گزارش داده که علیرغم محکوم شدن اروپا در دعوی قضایی با آمریکا بر سر تخصیص یارانه به شرکت هواپیما سازی ایرباس، اروپا همچنان در حال کمک به این شرکت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از اسپوتنیک ، منابع آگاه می گویند: سازمان تجارت جهانی گزارش داده است که اتحادیه اروپا همچنان در حال کمک مالی به شرکت هواپیماسازی ایرباس است.

البته بروکسل و ایرباس هنوز به انتشار این خبر واکنشی نشان نداده اند.

در حالی سازمان تجارت جهانی از تخصیص یارانه به ایرباس از سوی اتحادیه اروپا سخن گفته که حدود یک ماه پیش و در دعوی قضایی آمریکا با اتحادیه اروپا بر سر حمایت مالی از شرکت های هواپیماسازی بویینگ و ایرباس این سازمان حق را به آمریکا داد و باعث شد تا آمریکا به سمت اعمال تعرفه بر واردات کالا از اروپا برود.

سازمان تجارت جهانی در حکم خود گفت: اقدام اروپایی ها در حال ضربه زدن به شرکت هواپیماسازی بویینگ آمریکاست و به همین دلیل آمریکا می تواند بر واردات از اروپا تعرفه اعمال کند.

اتحادیه اروپا به دنبال مقابله به مثل علیه آمریکا است و می خواهد با دریافت مجوز از سازمان تجارت جهانی بر واردات محصولات کشاورزی از آمریکا از اوایل سال 2020 تعرفه اعمال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تجارت جهانی آتش بیار جنگ تجاری آمریکا و اروپا

سازمان تجارت جهانی آتش بیار جنگ تجاری آمریکا و اروپا