مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 13:052019-12-03اجتماعي

اختصاص اتوبوس ویژه به جامعه جانبازان و معلولان در تبریز


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه یک دستگاه اتوبوس ویژه و مناسب سازی شده را به صورت رایگان جهت خدمات رسانی به جانبازان و افراد معلول و کم توان اختصاص داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه یک دستگاه اتوبوس ویژه و مناسب سازی شده را به صورت رایگان جهت خدمات رسانی به جانبازان و افراد معلول و کم توان اختصاص داد.

فرخ جلالی با اعلام این خبر گفت: همزمان با 12 آذر روز جهانی معلولان، شرکت واحد اتوبوسرانی در راستای ارتقای خدمات و در جهت رفاه جانبازان عزیز و افراد معلول و کم توان اتوبوس ویژه و مناسب سازی شده را به صورت رایگان جهت خدمات رسانی اختصاص داده است.

وی افزود: اتوبوس فوق با هماهنگی سازمان های بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران، صرفا جهت جابجایی و انتقال دسته جمعی در سفرهای درون شهری در اختیار این نهادها قرار می گیرد تا گروه های هدف به راحتی بتوانند از خدمات ویژه و امکانات این اتوبوس استفاده کنند.

جلالی اظهار کرد: با اختصاص این اتوبوس بخشی از مشکلات عبور و مرور افراد دارای معلولیت کاسته شده و متعاقب آن شرایط دسترسی در سطح شهر فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اتوبوس ویژه به جامعه جانبازان و معلولان در تبریز

اختصاص اتوبوس ویژه به جامعه جانبازان و معلولان در تبریز