مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-03سياسي

کسب و کار نو با تلفیق سرمایه های خرد بسازیم


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ تعاون در بین فارغ التحصیلان گفت: با تعاون می توان افکار و سرمایه های خرد را تلفیق و کسب و کار نو بسازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کامران اصغری بعدازظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی و تعاملی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران اتحادیه های شرکتهای تعاونی و تعاونگران استان مازندران اظهار کرد: سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره بخش تعاون نشان از اهمیت بالای این حوزه در سطح کشور دارد و باید برای رشد سهم بخش تعاون در اقتصاد کشور با کمک مسئولان، مردم و بخش تعاون بیش از پیش تلاش کرد.

وی افزود: نشست های هم اندیشی بخش تعاون باید به صورت ماهانه برگزار شود تا بخشی از مشکلات بخش تعاون حل یا مورد پیگیری قرار گیرد.

اصغری با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ تعاون در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی خاطرنشان کرد: با تعاون می توان افکار و سرمایه های خرد را تلفیق کرده و کسب و کاری نو بسازیم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران تصریح کرد: وجود بانک تخصصی توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، بیمه تعاون و اتاق تعاون ظرفیت بسیار خوبی است که تعاونی ها با تعامل بیشتر می توانند از مزایایی این دستگاه ها و نهادها بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کار نو با تلفیق سرمایه های خرد بسازیم

کسب و کار نو با تلفیق سرمایه های خرد بسازیم