مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-03اقتصادي

کشف یک انبار بزرگ کالای قاچاق درشهرری


معاون اجرایی تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از کشف یک انبار بزرگ قاچاق کالا درشهرستان ری خبرداد.

  - وی با بیان اینکه در این انبار انواع کالاهای پزشکی ،ورزشی ، لوازم خانگی و لوازم یدکی خودرو وجود دارد، افزود: ارزش تقریبی این کالاهای کشف شده نزدیک به 700 میلیارد تومان است.

جمشیدی گفت: در حال حاضر با توجه به اینکه این انبار در سامانه جامع انبارهای کشور به ثبت نرسیده است به ظن قاچاق کالا ، سازمان تعزیرات حکومتی شهرستانهای استان تهران آن را پلمب می کند.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: به صاحبان این کالا ها فرصت داده خواهد شد تا اسناد مربوط به ثبت گمرگی این کالاها را ارائه کنند.

وی اظهار داشت: اگر صاحبان این کالا ها در مدت تعیین شده اسناد معتبری ارائه نکنند تمامی این کالاها طبق ماده 53 سازمان تعزیرات حکومتی قاچاق محسوب و به سازمان اموال تملیکی تحویل داده خواهد شد و پس از بررسی پرونده به یکی از شعب برای رسیدگی ارجاع داده می شود تا رای نهایی صادر گردد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران با بیان اینکه صاحبان این کالا در صورت تخلف بین یک تا دو برابر ارزش ریالی این کالاها جریمه خواهند شد، افزود: به صاحبان کالاها و اجناس توصیه می شود که از انبارهایی که در سامانه جامع انبارها به ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک انبار بزرگ کالای قاچاق درشهرری

کشف یک انبار بزرگ کالای قاچاق درشهرری