مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 12:002019-12-03اقتصادي

4000 نهال تاغ در شهرستان رفسنجان کاشته می شود


رییس منابع طبیعی رفسنجان با اشاره به اجرای طرح سراسری کاشت نهال گفت: در اجرای این طرح چهار هزار نهال از گونه گیاهی تاغ نیز در رفسنجان کاشته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال حسن شاهی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: سازمان جنگلها و مراتع کشور طرح سراسری کاشت چهار میلیون نهال در سراسر کشور را با شعار نهال کاری همگانی برای ایرانی سرسبز روز 14 آذر اجرا می کند.

وی افزود: در اجرای طرح سراسری کاشت نهال با شعار ننهال کاری همگانی برای ایرانی سرسبز کاشت چهار میلیون نهال درسراسر کشور در 14 آذرماه در عرصه های منابع طبیعی انجام می شود.

وی ادامه داد: سهمیه رفسنجان در این طرح 4 هزار گونه گیاهی تاغ است که این تاغ ها روز 14 آذرماه در مسیر کبوترخان – رفسنجان کاشت می شود که از پنج روز قبل این طرح در شهرستان آغاز شده و تا پایان 15 دیماه 30 هزار نهال کاشته خواهد شد.

رییس اداره منابع طبیعی رفسنجان عنوان کرد: برای اجرای این طرح از تمامی ارگان ها از جمله بسیج سازندگی، هلال احمر، همیاران و دوستداران طبیعت، مرتع داران عشایر، دانشجویان و دانش آموزان از تمامی اقشار دهیاریها و شهرداریها برای مشارکت دعوت به عمل می آید.

ضمن اینکه سرویس ایاب و ذهاب ساعت 8 صبح روز 14 آذرماه از محل اداره منابع طبیعی رفسنجان مهیا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 نهال تاغ در شهرستان رفسنجان کاشته می شود

4000 نهال تاغ در شهرستان رفسنجان کاشته می شود