مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 11:162019-12-03ورزشي

اعتلای ورزش دو و میدانی نیازمند تلاش جدی هیات های استانی است


اعتلای ورزش دو و میدانی نیازمند برنامه ریزی و تلاش جدی تمامی هیات های استانی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ایرج عرب در مجمع انتخاباتی هیئت دوومیدانی استان کردستان که در این شهر برگزار شد، ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به محمد عظیم ملک به عنوان رییس جدید هیئت دوومیدانی استان و تشکرویژه از زحمات ریاست و سرپرست هیئت قبلی و دیگر اعضای مجمع که در راستای موفقیت دو میدانی استان تمام تلاش خود را به کار بستند، اظهار داشت: انتخابات هیئت رییس دوومیدانی استان کردستان خیلی خوب و منظم برگزار شد.

وی با بیان اینکه دوومیدانی رشته بسیار مهم، پایه، مادر و المپیکی است، افزود: متاسفانه این رشته با وجود سهم بسزایی که در مدال آوری هر کشوری دارد از امکانات و زیرساخت های مناسبی برخوردار نیست.

ایرج عرب با اشاره به کارسختی که پیش روی رییس جدید هیئت دوومیدانی است، خاطر نشان کرد: امید است با استفاده از مجموعه پتانسیل های درون سازمانی و برون سازمانی ورزش، برای اعتلای این رشته تلاش شود.

وی تغییرات را منشاء ایده های نو دانست و گفت: یکی از خوبی های تغییرات این است که افکار و ایده های جدید وارد سیستم شده و فردی که وارد شده سیستم را از نگاه دیگری دیده ، مقایسه کرده و در راستای رفع کمی و کاستی های موجود می تواند تصمیم خوبی اتخاذ نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتلای ورزش دو و میدانی نیازمند تلاش جدی هیات های استانی است

اعتلای ورزش دو و میدانی نیازمند تلاش جدی هیات های استانی است