مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-03سياسي

«شهر بدون مانع» در مشهد ایجاد شود


معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: در شهر مشهد باید شهر بدون مانع ایجاد شود و این قول را می دهیم که از طریق شورای شهر مشهد این موضوع را پیگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، حسن جعفری، ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات کشوری مهارتی آزاد افراد دارای معلولیت که در مرکز توانیابان مشهد برگزار شد، اظهار کرد: روز جهانی معلولان در سطح جهانی سه هدف ویژه را دنبال می کند.

اینکه فرصت های مختلف در جامعه بین معلولان و مردم به صورت مساوی تقسیم شود و همه بتوانند از این فرصت به طور مساوی استفاده کنند.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری خراسان رضوی افزود: باید در جامعه رفع تبعیض شود به طوری که در شرایط مساوی افراد سالم را گزینش نکنیم بلکه معلولان اولویت داشته باشند در همین راستا دولت مصوبه ای دارد که سه درصد از استخدام ها به جامعه معلولان تعلق بگیرد.

وی تصریح کرد: معلولیت، محدودیت نیست بلکه فرصتی است که می شود از آن استفاده کرد تا دچار یأس و خمودگی نشد.

در قرآن نیز خداوند می فرماید شما را آزمایش می کنیم این آزمایش به شکل های مختلف در اموال، اولاد و جان ها است و عزیزانی که دچار معلولیت هستند از این آزمایش الهی می توانند سربلند بیرون بیایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شهر بدون مانع» در مشهد ایجاد شود

«شهر بدون مانع» در مشهد ایجاد شود