مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-03اقتصادي

انبارهای کهگیلویه و بویراحمد پر از محصول/قیمت گران سیلندر گاز در مناطق عشایری


در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله این که سیلوها و انبارها پر از محصول و کالاست.

- انبارهای کهگیلویه و بویراحمد پر از محصول/قیمت گران سیلندر گاز در مناطق عشایری در نشست ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد موضوعات مختلفی مطرح شد از جمله این که سیلوها و انبارها پر از محصول و کالاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج نشست ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست صمیمی معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که موضوعات مختلف در زمینه بازار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست به موضوع سیلندرهای گاز اشاره شد که اگر از هم اکنون بر بازار آن کنترلی صورت نگیرد سوء استفاده خواهد شد و بنا به گفته مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی اگر هر سیلندر گاز به قیمت حتی 25 هزار تومان هم فروخته شود معادل با بنزین 1500 تومانی است و در وضعیت فعلی برخی به عنوان سوخت اتومبیل از قیمت آن سوء استفاده می کنند.

در ادامه عزیزی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان با اشاره به ذخیره سازی مناسب نهاده های دامی و طیور و همچنین ذخیره سازی برنج و گوشت و سایر کالاها و اجناس اظهار کرد: در حال حاضر 1600 تن ذرت و 800 تن کنجاله و 1700 تن علوفه ذخیره داریم که تاکنون استقبال چندانی از آنها نشده است و بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای کهگیلویه و بویراحمد پر از محصول/قیمت گران سیلندر گاز در مناطق عشایری

انبارهای کهگیلویه و بویراحمد پر از محصول/قیمت گران سیلندر گاز در مناطق عشایری