مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 10:262019-12-03اجتماعي

بلیط اتوبوس لوان نور را در بازارگاه آنلاین بخرید


مدیر پلتفرم آموزش آنلاین مکتب خونه از توافق با موسسات کاریابی آنلاین برای اضافه شدن گواهینامه های دوره های آموزشی آنلاین مهارت محور این موسسه به پنل موسسات کاریابی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام بازارگاه، در دنیای امروز تکنولوژی در زندگی انسان ها بسیار تاثیر گذاشته به گونه ای که بسیاری از برنامه های کاری، تفریحی و حتی سفر کردن ما نیز در بسیاری موارد به آن مربوط است.

به همین دلیل خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در سالهای اخیر به جهت سهولت، سادگی و صرفه جویی در زمان، مورد توجه جامعه کثیری از مسافران قرار گرفته است.

افرادی که قصد دارند سفری مطمئن، آسوده و در عین حال بدون دغدغه را تجربه کنند بدون شک قبل از سفر به خرید بلیط فکر می کنند.

در حال حاضر سفرهای جاده ای با اتوبوس رونق چشمگیری در حمل و نقل عمومی، جاده ای کشور در مقایسه با سال های گذشته داشته است.

دیگر نیازی به حضور مسافر از ساعت ها قبل از حرکت در ترمینال برای خرید بلیط اتوبوس نیست و خرید اینترنتی در مقایسه با خرید از گیشه رشد بسیاری داشته است.

شرکت مسافربری لوان نور شرکت مسافربری خود را در هر لحظه و هر کجا باشید در کمترین زمان ممکن از سایت بازارگاه خریداری کنید.

علاوه بر سایت با دانلود و نصب اپلیکیشن بازارگاه روی تلفن همراه خود می توانید در هر زمان و مکانی بلیط اتوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیط اتوبوس لوان نور را در بازارگاه آنلاین بخرید

بلیط اتوبوس لوان نور را در بازارگاه آنلاین بخرید