مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 09:402019-12-03اقتصادي

86 درصد مشترکین گاز استان برای دریافت قبض پیامکی ثبت نام کردند


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: 86 درصد مشترکین گاز شهری و روستایی این استان برای تکمیل اطلاعات و دریافت پیامکی قبض گاز ثبت نام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی سیدحمید فانی،  با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع 2 میلیون و 333 هزار مشترک گاز در استان، تاکنون یک میلیون و 996 هزار و 296 مشترک معادل 86 درصد در طرح حذف کاغذی قبوض گاز مشارکت کردند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با قدردانی از تعامل و همکاری خوب شهروندان در اجرای این طرح ملی افزود: بیشترین آمار ارسال اطلاعات مربوط به درگز با 96 درصد همکاری است.

همچنین در شهرستان مشهد نیز از مجموع یک میلیون و 254 هزار مشترک، تاکنون 986 هزار و 629 مشترک اطلاعات خود را تکمیل و بروزرسانی کردند.

وی با بیان این مطلب که تلاش می کنیم تا اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز بدون دغدغه برای شهروندان انجام شود، گفت: تا اواسط دی ماه سال جاری قبض گاز علاوه بر پیامک به صورت کاغذی نیز برای مشترکین ارسال شده و مطابق دستورالعمل های ابلاغی پس از این تاریخ صورتحساب گازبهای مصرفی تنها به شماره همراه ثبت شده مشترکین پیامک می شود.

فانی با بیان اینکه هر شماره تلفن همراه قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات چندین اشتراک گاز را دارد، اظهار کرد: مشترکین می توانند برای ثبت و تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

86 درصد مشترکین گاز استان برای دریافت قبض پیامکی ثبت نام کردند

86 درصد مشترکین گاز استان برای دریافت قبض پیامکی ثبت نام کردند