مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 09:362019-12-03اقتصادي

اضافه شدن 370 خودروی اپتیما به ناوگان تاکسیرانی


مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اضافه شدن 370 خودروی اپتیما، 60 دستگاه سمند پایه گازسوز و 70 پژوی دوگانه سوز به ناوگان تاکسیرانی پایتخت خبر داد.

- کریمی قائم مقام شرکت پاکروتاکسی که به عنوان بخش خصوصی در نوسازی ناوگان تاکسیرانی نقش داشته است، در این مراسم اظهار کرد: بخش خصوصی به موضوع هوای پاک توجه داشته و بر همین اساس واردات خودرو های هیبردی را انجام دادیم که بعداً متوجه شدیم در این زمینه امکان استفاده از خودروی تولید داخل نیز وجود دارد، بر همین اساس وارد عمل شدیم و خودرو هایی را از شرکت های داخلی خریداری کردیم.

وی گفت: همچنین از مسؤلان خواستار شدیم که اجازه دهند مردم از فناوری پیشرفته دنیا استفاده کنند و بر همین اساس تأمین و نوسازی تاکسی ها از خارج نیز انجام گیرد.

وجود سه هزار دستگاه اتوبوس فرسوده در پایتخت معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از وجود سه هزار دستگاه اتوبوس فرسوده در تهران خبر داد و بر لزوم حمایت دولت در این حوزه تاکید کرد.

محسن پورسیدآقایی در حاشیه مراسم رونمایی از ناوگان نوسازی شده تاکسیرانی با سرمایه گذاری بخش خصوصی با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال 96 طرح کاهش آلودگی هوا کلید خورد و این طرح نتایج موثری داشت، ولی باید توجه کرد برای مقابله با آلودگی عوامل دیگری نیز تاثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 370 خودروی اپتیما به ناوگان تاکسیرانی

اضافه شدن 370 خودروی اپتیما به ناوگان تاکسیرانی