مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 07:202019-12-03سياسي

2021 نفر در جریان ناآرامی های اخیر بازداشت شدند/بسیاری آزاد شده اند


استاندارد تهران به ارائه گزارشی از میزان خسارت های وارده به اموال عمومی استان تهران و همچنین تعداد افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی های هفته های گذشته پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخاباتی فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره میزان خسارات وارده به اموال عمومی و خصوصی در استان تهران در جریان اعتراضات هفته های گذشته گفت: همانطور که رییس محترم قوه قضاییه اعلام کرده اگر خسارت هایی به مردم وارد شده باشد، پس از بررسی جبران خواهد شد؛ نیت و هدف مان این است که در اغتشاشات اخیر اگر خسارت دیده خود اقدام در مسیر اغتشاشات نکرده باشد حتما بررسی می کنیم و خسارت وارده را جبران خواهیم کرد.

وی به بیان آماری از میزان خسارات وارد شده در استان تهران پرداخت و اظهار کرد: در استان تهران 29 جایگاه سوخت دچار حریق شدند، بیش از 140 شعبه بانک آسیب های جدی دیدند.

همچنین ساختمان های فرمانداری در برخی از شهرستان ها بین 10 تا 15 درصد دچار خسارت شدند و 47 فروشگاه زنجیره ای در استان تهران بعضا دچار حریق شده اند یا از اقلامی که در فروشگاه وجود داشته، برداشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2021 نفر در جریان ناآرامی های اخیر بازداشت شدند/بسیاری آزاد شده اند

2021 نفر در جریان ناآرامی های اخیر بازداشت شدند/بسیاری آزاد شده اند