مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 06:562019-12-03اقتصادي

سامانه نظارت بر پروژه های عمران روستایی در آذربایجان غربی راه اندازی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: افزون بر 80 درصد اعتبارات پروژه های عمران روستایی استان در دولت تدبیر و امید اختصاص یافته است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: افزون بر 80 درصد اعتبارات پروژه های عمران روستایی استان در دولت تدبیر و امید اختصاص یافته است.

آیدین رحمانی امروز 12 آذرماه در جلسه توجیهی شبکه نظارت بر پروژه های عمران روستایی که با حضور مدیر کل امور زیر بنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم، مدیران کل ستادی حوزه عمرانی، کارشناسان دفاتر فنی فرمانداریها و دهیاران منتخب استان برگزارشد، گفت: از سال 1383 درحدود 600 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مناطق روستایی و دهیاری های استان تخصیص یافته که از این میزان 500 میلیارد تومان افزون بر 82 درصد آن در دولت تدبیر و امید اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه این اقدام دولت بیانگر اهتمام ویژه آن به تقویت دهیاریها و توسعه زیر ساخت ها در مناطق روستایی است، ادامه داد: در سال گذشته به رغم شرایط سخت اقتصادی برای اجرای طرح های عمرانی در مناطق روستایی استان، 64 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که این میزان در 9 ماه گذشته از سال جاری به 71 میلیارد تومان رسیده و پیش بینی می شود تا پایان سال به 100 میلیارد تومان افزایش یاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه نظارت بر پروژه های عمران روستایی در آذربایجان غربی راه اندازی می شود

سامانه نظارت بر پروژه های عمران روستایی در آذربایجان غربی راه اندازی می شود