مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 06:562019-12-03اقتصادي

قبض آب خود را با یک پیامک دریافت کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا بختیاری، با اشاره به تاکید دولت بر حذف قبوض کاغذی آب و برق، اظهار کرد: قبوض آب همچون قبوض برق نیست؛ - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از فراهم شدن امکان دریافت اطلاعات قبض آب از طریق پیامک برای مشترکان خبر داد و تاکید کرد که این به معنی حذف شدن قبوض کاغذی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا بختیاری، با اشاره به تاکید دولت بر حذف قبوض کاغذی آب و برق، اظهار کرد: قبوض آب همچون قبوض برق نیست؛ زیرا در برق هر واحد و هر شهروند صاحب یک کنتور و قبض بوده و حذف کردن قبض کاغذی راحت است؛ اما در آب، کنتور مشترک است و به همین دلیل حذف قبض آب به سرعت حذف قبض برق نیست.

وی ادامه داد: در استان تهران یک میلیون و 800 هزار مشترک آب و حدود شش میلیون آحاد وجود دارد؛ یعنی هر مشترک بین سه تا چهار آحاد دارد.

درواقع در یک آپارتمان، هر واحد یک کنتور برق دارد، اما کنتور آب جداگانه نیست و روی شارژ خانه حساب می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تهران از فراهم شدن امکان دریافت اطلاعات قبض آب توسط پیامک به مشترکان خبر داد و افزود: مشترکان آب استان تهران می توانند با ارسال شناسه قبض خود به سرشماره 200000122 قبوض خود را به صورت پیامکی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبض آب خود را با یک پیامک دریافت کنید

قبض آب خود را با یک پیامک دریافت کنید