مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 06:452019-12-03اقتصادي

اجرای طرح حذف قبض کاغذی گاز و صرفه جویی در هزینه ها


با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی در استان، سالانه حدود 200 میلیون ریال در هزینه های این شرکت صرفه جویی می شود.

- مرکزکردستان، مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اعلام این خبر گفت: با اجرای طرح حذف قبوض کاغذی در استان، سالانه حدود 200 میلیون ریال در هزینه های این شرکت صرفه جویی می شود.

احمد فعله گری افزود: برای اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز، تاکنون شماره تلفن همراه 80 درصد مشترکان استان جمع آوری و طرح مذکور برای آن ها اجرا شده است.

فعله گری گفت: در این راستا اطلاعات شماره تلفن همراه 430 هزار مشترک شرکت گاز استان جمع آوری و در سامانه صدور صورتحساب پیامکی ثبت شده است.

وی به آغاز طرح حذف قبوض کاغذی گاز طبیعی از اول مهر ماه امسال در کردستان اشاره و گفت: این شرکت بستر های لازم برای تکمیل و ثبت شماره تلفن همراه مشترکان را فراهم کرده و تا پایان آذر طرح یاد شده به اتمام می رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان افزود: انجام طرح مذکور در هر سیکل کنتورخوانی منجر به عدم چاپ حدود یک میلیون برگه قبض کاغذی می شود که تاثیر زیادی در حفظ محیط زیست، بهبود کیفیت و سرعت ارائه خدمات دارد.

فعله گری گفت: مشترکانی که تاکنون موفق به ثبت شماره همراه خود نشده اند، از طریق کنتورخوان ها در شهر ها و روستاها، که به درب منزل مراجعه می کنند، می توانند اقدام به اعلام شماره تلفن هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح حذف قبض کاغذی گاز و صرفه جویی در هزینه ها

اجرای طرح حذف قبض کاغذی گاز و صرفه جویی در هزینه ها