مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 06:202019-12-03سياسي

نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی شنبه ها به دانشجویان مشاوره ازدواج می دهد


حجت الاسلام پورذهبی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون ازدواج دانشجویی و برنامه های این دانشگاه در این باره گفت: - مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی گفت: روز های شنبه در نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی مختص ازدواج دانشجویی است و به دانشجویان مشاوره ازدواج داده می شود.

حجت الاسلام پورذهبی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون ازدواج دانشجویی و برنامه های این دانشگاه در این باره گفت: ازدواج دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی ثبت نام ازدواج متاهلی، جشن ازدواج دانشجویی و بعد سفر به مشهد را برای دانشجویان در نظر دارد.

وی ادامه داد: بخش دیگری از فعالیت های نهاد رهبری در زمینه ازدواج دانشجویی مسئله همسان گزینی است که در دانشگاه انجام می شود؛ اما زیر نظر نهاد رهبری نیست و نهاد با آن ها همکاری دارد.

این طرح در دانشگاه بسیار فعال است.

همسر شهید شهریاری مسئول اداره همسان گزینی در دانشگاه شهید بهشتی است.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی افزود: روز های شنبه در نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی مختص ازدواج دانشجویی است به این صورت که مشاوره هایی در دفتر نهاد داریم که مشاوران در دفتر نهاد مستقر هستند و دانشجویان به آن ها مراج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی شنبه ها به دانشجویان مشاوره ازدواج می دهد

نهاد رهبری دانشگاه شهید بهشتی شنبه ها به دانشجویان مشاوره ازدواج می دهد