مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 05:252019-12-03بين الملل

خودداری مجدد لیبرمن از ائتلاف با نتانیاهو و گانتز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آویگدور لیبرمن رهبر حزب اسراییل بیتُنا ، علی رغم بن بست سیاسی در رژیم صهیونیستی و احتمال کشیده شدن این رژیم به سومین انتخابات در سال جاری، - وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی مجددا گفت که حزب وی با دو نفری که مامور تشکیل کابینه این رژیم شده بودند، ائتلاف نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آویگدور لیبرمن رهبر حزب اسراییل بیتُنا ، علی رغم بن بست سیاسی در رژیم صهیونیستی و احتمال کشیده شدن این رژیم به سومین انتخابات در سال جاری، باز هم از عدم ائتلاف با دو حزب لیکود و آبی وسفید خبر داد.

لیبرمن، که از سوی تقریبا تمام کارشناسان سیاسی رژیم صهیونیستی به عنوان مهره تعیین کننده در تشکیل کابینه ائتلافی لقب گرفته، شامگاه دوشنبه گفت: تا زمانی که بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود و بنی گانتز رهبر حزب آبی وسفید با یکدیگر جهت تشکیل کابینه توافق نکنند، او نیز با آن ها ائتلاف نمی کند.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل وی با عقب نشینی از اظهارات روز قبل مبنی بر احتمال تایید همزمان نتانیاهو و گانتز برای نخست وزیری، تاکید کرد آن پیشنهاد را فقط برای زمانی داده بود که لیکود و آبی وسفید برای تشکیل کابینه ادغام شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری مجدد لیبرمن از ائتلاف با نتانیاهو و گانتز

خودداری مجدد لیبرمن از ائتلاف با نتانیاهو و گانتز