مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 آذر 1398 ساعت 05:252019-12-03اقتصادي

افزایش مصرف گاز CNG در کردستان/52 جایگاه خدمت ارائه می دهند


میزان مصرف گاز CNG توسط خودروها از زمانی که طرح سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین اجرا شد تا امروز 19 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز کردستان، احمد فعله گری اظهار داشت: تا پیش از از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین به طور میانگین روزانه 440 هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در جایگاه های عرضه استان توزیع می شد که این رقم با اعلام طرح سهمیه بندی بنزین و هم زمان با اجرای این طرح به طور میانگین به روزانه 510 هزار مترمکعب رسیده است.

وی در زمینه آمار مصرف جایگاه های سی ان جی بعد از اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین، افزود: در روز بیست و سوم آبان ماه سال جاری مصرف جایگاه های سی ان جی استان نمایشگر عدد 435 هزار و 20 متر مکعب بوده که در بیست و چهارم این عدد به 472 هزار و 404 متر مکعب افزایش یافته که شاهد 9 درصدی افزایش مصرف هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: این افزایش مصرف در روزهای بعد از اجرای طرح نیز مشاهده می شود و در روز سی ام آبان ماه، جمع کل مصارف جایگاه های سی ان جی استان 537 هزار و 262 مترمکعب بوده که افزایش 24 درصد را نسبت به روز بیست و سوم شاهد هستیم و در روز دوم آذرماه عدد مصرف 517 هزار و 478 متر مکعب خبر از افزایش 19 درصدی می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مصرف گاز CNG در کردستان/52 جایگاه خدمت ارائه می دهند

افزایش مصرف گاز CNG در کردستان/52 جایگاه خدمت ارائه می دهند