مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 17:402019-12-02اقتصادي

خودرو های عمومی برای دو گانه سوز شدن کمک بلاعوض می گیرند


تمام خودرو های عمومی کشور برای دو گانه سوز شدن کمک بلاعوض می گیرند.

- علیرضا صادق آبادی در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما بااشاره به برگزاری شورای عالی اقتصاد درروز دوشنبه یازدهم آذرماه گفت:دراین جلسه به پیشنهاد مشترک وزارت نفت و سازمان برنامه وبودجه مصوب شد 6500 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای دوگانه سوز کردن بیش از یک میلیون و چهارصد هزار وانت، تاکسی، ون و دیگر مسافربر های شخصی اختصاص یابد.

وی افزود:هدف ازاین اقدام حمایت و کاهش هزینه های حمل و نقل عمومی و بهبود هوای شهرها، به استناد ماده 12 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر استمدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی افزود: براین اساس دولت مکلف می شود برای تبدیل خودرو های عمومی و مسافر بر شخصی بنزین سوز به سی ان جی سوز (کارخانه ای و کارگاهی)، اصل و فرع تسهیلات مالی را که به مالکان خودرو ها یا کارخانه ها پرداخت می شود، تضمین و بازپرداخت نماید.

به گفته وی این مصوبه بیش از یک میلیون و چهارصد هزار خودرو را در بر گرفته و کل خودرو های تاکسی، وانت، ون و مسافربر شخصی کشور را شامل می شود.

صادق آبادی افزود:سقف تعهد دولت در این مصوبه برای پرداخت کمک بلاعوض به مالکان خودرو های یاد شده، بیش از 6 هزار و پانصد میلیارد تومان می باشد که از محل صرفه جویی در مصرف بنزین سهمیه ای تامین و پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو های عمومی برای دو گانه سوز شدن کمک بلاعوض می گیرند

خودرو های عمومی برای دو گانه سوز شدن کمک بلاعوض می گیرند