مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 16:552019-12-02ورزشي

پیروزی خانگی مهرام با شاهکار کاپیتان صمد/ درگیری تماشاگران در پایان بازی


تیم بسکتبال مهرام تهران توانست در یک بازی دراماتیک، از سد مهمان قدرتمند خود شهرداری گرگان عبور کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های هفته نهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران امروز (دوشنبه11 آذر ماه) با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد که در آخرین و حساس ترین بازی این هفته، دو تیم مدعی قهرمانی یعنی مهرام تهران و شهرداری گرگان به میزبانی مهرامی ها در تالار بسکتبال آزادی مقابل هم قرار گرفتند که در پایان، شاگردان مصطفی هاشمی با نتیجه 66 - 67 پیروز بازی بزرگ هفته شدند.

با نظر مصطفی هاشمی به عنوان سرمربی، مهرام با ترکیب صمد نیکخواه بهرامی (کاپیتان)، ارسلان کاظمی، امیرحسین خندان پور، فرید اصلانی و مهراد آتشی بازی را آغاز کردند و در سوی دیگر هم مهران شاهین طبع با ترکیب پری پتی، روزبه ارغوان، امیر صدیقی، امیرحسین آذری و نوید رضایی فر شاگردانش را به مصاف میزبان قدرتمندشان فرستاد.

بازی در کوارتر نخست با برتری نسبی مهرامی ها روی درخشش صمد نیکخواه بهرامی در پرتاب های دو امتیازی و ارسلان کاظمی در ریباندها پیش رفت تا میزبان 17 - 13 پیروز شود.

در کوارتر دوم اما نوید رضایی فر گارد راس تیم گرگان خوش درخشید و با دو پرتاب سه امتیازی اختلاف را کاهش داد تا بازی تا پایان نیمه نخست پایا پای پیگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی خانگی مهرام با شاهکار کاپیتان صمد/ درگیری تماشاگران در پایان بازی

پیروزی خانگی مهرام با شاهکار کاپیتان صمد/ درگیری تماشاگران در پایان بازی