مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 16:452019-12-02اقتصادي

850 هکتار بذرکاری در منطقه «سیاه کوه» ورامین انجام شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: در سطح استان تهران حدود 100 هزار هکتار اصل نهال در شهرستان های دماوند تهران و ملارد غرس می کنیم و از این مقدار حدود 850 هزار هکتار آن بذر کاری در منطقه سیاه کوه ورامین است.

- احمد طاهری مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در حاشیه همایش روز جهانی خاک که در مرکز تحقیقات کشاورزی ورامین برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی که در سطح استان و کشور داریم امسال بحث نهال کاری و بذر کاری را جلو انداخته ایم، هر ساله این کار در اسفند ماه صورت می گیرد اما امسال قبل از زمستان بخشی از کارها در سطح کشور و استان تهران انجام شده است.

  وی گفت: در سطح استان تهران ما حدود 100 هزار هکتار اصل نهال در شهرستان های دماوند تهران و ملارد غرس می کنیم و از این مقدار حدود 850 هزار هکتار آن بذر کاری در منطقه سیاه کوه ورامین است.

طاهری افزود: کارهای اولیه این کار انجام شده است و مهم ترین کارمان در روز 14 آذر است که توسط مردم و مسئولین و ارکان های مردم نهاد و شرکت های تعاونی نهال ها غرس می شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام نهال های مورد استفاده از نهال های گلدانی است به همین خاطر به هیچ وجه مشکلی به وجود نمی آید چراکه در تمام فصول سال ما می توانیم نهال گلدانی را غرس کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

850 هکتار بذرکاری در منطقه «سیاه کوه» ورامین انجام شد

850 هکتار بذرکاری در منطقه «سیاه کوه» ورامین انجام شد