مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-02بين الملل

ترکیه از عملیات نظامی در شمال سوریه دفاع کرد


وزارت دفاع ترکیه با دفاع از حضور نیروهای نظامی این کشور در شمال سوریه، عملیات این کشور را «منطبق با قوانین بین المللی» توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت دفاع ملی ترکیه روز یکشنبه گفت، عملیات ضد تروریسم ترکیه در سوریه موسوم به چشمه صلح در راستای قوانین بین المللی و سازمان ملل و همچنین مطابق با ارزش های تاریخی و سنتی این کشور انجام شده است.

این وزارتخانه در توییتر خود نوشت: تنها تروریست ها در این عملیات طبق دستورالعمل های سازمان ملل و حق دفاع از خود در قوانین بین المللی مورد هدف قرار می گیرند.

روزنامه ینی شفق به نقل از وزارت دفاع ترکیه گفت: دقیقا همانند عملیات پیشین، ما در مورد انتخاب هدف در طول مدت این عملیات مطابق با قوانین بین المللی عمل کرده ایم، از همین رو تروریست ها با ابزار و روش های دقیقی شناسایی شده اند.

این وزارتخانه اضافه کرد: عملیات چشمه صلح مطابق با ارزش های معنوی و اخلاقی ما که بخش قابل توجهی از فرهنگ و تاریخ ما را تشکیل می دهند، انجام شده است و به گونه ای برنامه ریزی شده تا هیچ آسیبی به غیرنظامیان بی گناه، ساختارهای فرهنگی- تاریخی و محیط زیست وارد نشود.

طبق اعلام وزارت دفاع ترکیه، آنکارا برای کمک به بازگشت به زندگی عادی و از بین بردن مواد منفجره و مین ها در این منطقه و ایجاد یک منطقه ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه از عملیات نظامی در شمال سوریه دفاع کرد

ترکیه از عملیات نظامی در شمال سوریه دفاع کرد