مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-02فرهنگي

تاثیرگذاری معافیت مالیاتی فعالیت های هنری بر سبد فرهنگی مردم


رییس اسبق خانه مطبوعات ایران بر این باور است که تحقق معافیت مالیاتی از کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری، علاوه بر حمایت و تقویت مشاغل فرهنگی و هنری، - بر سبد فرهنگی مردم نیز تاثیرات مثبتی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خداداد ابراهیمی، رییس اسبق خانه مطبوعات ایران در مطلبی از استمرار بخشودگی مالیاتی کلیه فعالیت های هنری استقبال کرد و نوشت: زمزمه ی طرح حذف معافیت مالیاتی حوزه های فرهنگی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدت ها پیش، نگرانی شدید فعالان و دست اندرکاران این حوزه را فراهم کرده بود.

اما با پیگیری های مجدانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر استمرار موضوع بند(ل) معافیت مالیاتی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه، این نگرانی مرتفع شد و دولت طی بخشنامه ای، استمرار این بند مالیاتی را به دستگاه های ذی ربط ابلاغ و خرسندی و رضایتمندی اهالی این حوزه را فراهم نمود.

در نامه ی جداگانه سیدعباس صالحی خطاب به معاون اول رییس جمهور، رییس دفتر رییس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی، نکته حائز اهمیت پیگیری این مهم، آنجاست که وی با هوشمندی، برخطر توطئه های نفوذ و استحاله فرهنگی دشمنان انقلاب و نیز تاثیرات منفی اقتصادی و اجتماعی ناشی از حذف مالیات بند (ل) بر اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را در شرایط حساس کشور، تاکید نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذاری معافیت مالیاتی فعالیت های هنری بر سبد فرهنگی مردم

تاثیرگذاری معافیت مالیاتی فعالیت های هنری بر سبد فرهنگی مردم