مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-02اقتصادي

تجاری سازی ایده راهی برای کاهش فاصله صنعت و دانشگاه


شیراز_ رییس دانشگاه صنعتی شیراز گفت: تجاری سازی ایده های دانشجویان عامل کاهنده فاصله صنعت و دانشگاه است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی علویان مهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تجاری سازی ایده های دانشجویان در حال پیگیری است و این عامل فرصتی برای افزایش ارتباط دانشگاه و صنعت است.

وی تاکید کرد:یکی از رسالت های دانشگاه صنعتی شیراز حل مشکل صنعت کشور است و توانسته در مناطق مختلف صنعتی ورود کرده و تاثیرگذار باشد.

او با اشاره به اینکه این دانشگاه ها توانسته جایگاه خوبی در عرصه های اقتصاد استان داشته باشد، عنوان کرد: آموزش، پژوهش و پرورش استعداد های دانشگاهی منجر به توسعه علم در صنعت شود.

علویان مهر اضافه کرد:مناسب سازی آموزشی یکی از موضوعات مورد توجه است و سعی شده تا دانش آموختگان به گونه ای تربیت شوند که مورد نیاز بازار کار و برطرف کننده نیاز اقتصاد استان باشند.

وی با اشاره به نقش مهارت آموزی در آموزش عنوان کرد: مهارت آموزی نیز عنصر بسیار مهمی است که مورد توجه این دانشگاه بوده و تلاش شده تا ارتباط دانشگاه و صنعت با هم کاهش یافته تا دانش آموختگان بتوانند بیشترین ارتباط را با صنعت داشته باشند.

رییس دانشگاه صنعتی شیراز با تاکید بر اینکه بیش از هزار و 500 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه در حال تحصیل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی ایده راهی برای کاهش فاصله صنعت و دانشگاه

تجاری سازی ایده راهی برای کاهش فاصله صنعت و دانشگاه