مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 11:262019-12-02اقتصادي

سطح آموزش های مهارتی متناسب با ظرفیت های گردشگری کرمانشاه نیست


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به تاثیر رونق گردشگری بر توسعه افتصاد استان، گفت: سطح آموزش های مهارتی متناسب با ظرفیت های گردشگری استان نیست.

- ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه با اشاره به تاثیر رونق گردشگری بر توسعه افتصاد استان، گفت: سطح آموزش های مهارتی متناسب با ظرفیت های گردشگری استان نیست.

افشین کریمی در نشست شورای مهارت استان با بیان اینکه کرمانشاه در حوزه گردشگری دارای پتانسیل های گسترده و ارزشمندی است، گفت: توسعه این بخش یکی از مهمترین اولویت های مدیریت ارشد استان محسوب می شود.

کریمی با اشاره به رونق نسبی گردشگری در برخی مناطق استان کرمانشاه، اظهار داشت: متاسفانه سطح آموزش ها و مهارت ها متناسب با ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری کرمانشاه نیست و جامعه کرمانشاهی هنوز آشنایی قابل قبولی با این صنعت مهم ندارد.

معاون استانداری کرمانشاه تاکید کرد: اگر خواهان رونق اقتصاد استان هستیم باید با جدیت به دنبال آموزش های مهارتی مورد نیاز حوزه گردشگری و فرهنگ سازی فراگیر در این حوزه باشیم.

باید یک نیازسنجی دقیق از آموزش های مورد نیاز این حوزه صورت گیرد و در شورای برنامه ریزی استان اعتبارات مورد نیز آن مصوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح آموزش های مهارتی متناسب با ظرفیت های گردشگری کرمانشاه نیست

سطح آموزش های مهارتی متناسب با ظرفیت های گردشگری کرمانشاه نیست