مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 10:062019-12-02ورزشي

کسب 22 مدال رنگارنگ ورزشکاران بابلسری در رقابت های آسیایی و جهانی


رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به اینکه این شهرستان در سال گذشته بیش از 17 مدال آسیایی، جهانی و بین المللی داشته است، گفت: امسال نیز ورزشکاران این شهرستان 22 مدال آسیایی، - ایسنا/مازندران رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به اینکه این شهرستان در سال گذشته بیش از 17 مدال آسیایی، جهانی و بین المللی داشته است، گفت: امسال نیز ورزشکاران این شهرستان 22 مدال آسیایی، جهانی و بین المللی در حوزه قایقرانی، کشتی، پرورش اندام و ورزش های رزمی کسب کردند که بی سابقه بوده است.

یاسر ابراهیم زاده در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه همه پروژه های عمرانی فرسوده ورزشی بابلسر دارای نظم و انضباط ساختار اداری شده اند، اظهار کرد: در سال های 97 و 98، 3 سالن ورزشی که آسیب دیده بودند دارای کفپوش، رنگ آمیزی و تجهیز شده اند و در 10 روستا خانه ورزش روستایی افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: توزیع امکانات ورزشی به 50 روستا، افتتاح اسکله قایقرانی، تعمیر و تجهیز خانه کشتی و وزنه برداری و افتتاح پروژه های نیمه کاره از پروژه های عمرانی بودند که با اعتباری ساماندهی شد.

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر خاطرنشان کرد: پروژه خانه بوکس با پیشرفت 90 درصدی و سالن چند منظوره روستای احمدکلا با پیشرفت 50 درصدی، در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 22 مدال رنگارنگ ورزشکاران بابلسری در رقابت های آسیایی و جهانی

کسب 22 مدال رنگارنگ ورزشکاران بابلسری در رقابت های آسیایی و جهانی