مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 09:562019-12-02سياسي

افزایش درآمد 900 میلیاردی شهرداری در صورت اجرای پارک حاشیه ای هوشمند


رییس شورای عالی استان ها با تاکید بر اینکه هفته آینده در جلسه ای در دیوان عدالت اداری موضوع انتخابات شورایاری ها با حضور سازمان بازرسی کل کشور مورد بررسی قرار می گیرد، - گفت: ما به شورایاری ها حقوقی پرداخت نمی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی الویری در نشست خبری امروز دوشنبه در تشریح اقدامات یکساله این شورا گفت: بر اساس قانون باید برنامه بودجه های یکساله پیش از تصویب و ارسال به مجلس به شورای عالی استان ها ارسال شود تا اعضای این شورا نیز نظرات خود را در خصوص این بودجه ها اعلام کنند.

این موضوع در قانون اساسی نیز مورد تاکید قرار گرفته؛ مکاتبات زیادی در این خصوص انجام شد و حتی در جلسه ای که آقای نوبخت به شورای عالی استان ها آمده بودند، قول دادند که نه تنها این امر محقق خواهد شد بلکه از اعضای شورا در جلسات بررسی تبیین بودجه سالیانه نیز دعوت می شود اما تا کنون این امر محقق نشده است.

وی افزود: به موجب اصل 102 و 103 قانون اساسی شوراها می توانند طرح به مجلس ارائه کنند که ما این کار را به خوبی انجام دادیم.

در واقع ارسال لوایح به دولت و طرح به مجلس از اختیارات و وظایف شورای عالی استان ها محسوب می شود که در این زمینه فعالیت خوبی داشتیم و طرح هایی نیز به مجلس ارسال کردیم و در خصوص بررسی آنها مشارکت نیز داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درآمد 900 میلیاردی شهرداری در صورت اجرای پارک حاشیه ای هوشمند

افزایش درآمد 900 میلیاردی شهرداری در صورت اجرای پارک حاشیه ای هوشمند