مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 09:402019-12-02سياسي

ذخیره یازده میلیون مترمکعب آب در طرقبه – شاندیز


یازده میلیون مترمکعب آب با انسداد 257حلقه چاه غیرمجاز در طرقبه – شاندیز ذخیره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار طرقبه شاندیز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان گفت: در هفت ماهه امسال 137حلقه چاه غیرمجاز مسدود و از اضافه برداشت 5میلیون مترمکعب آب جلوگیری شده است.

سیدحسین حسینی افزود:در مجموع از ابتدای سال97 تا کنون با انسداد 275حلقه چاه غیرمجاز در طرقبه-شاندیز 11میلیون مترمکعب آب ذخیره شده است.

وی با اعلام خبر استقرار نماینده آب منطقه ای در شهرستان در هفته های آینده ابراز امیدواری کرد: مشکلات موجود در این حوزه به حداقل برسد.

ارائه گزارش آخرین وضع برخورد با چاه های غیرمجاز و بحث و تبادل و نظر در خصوص مسائل و موضوعات مختلف این حوزه، تامین فضا برای استقرار نماینده آب منطقه ای، اختصاص شعبه قضایی ویژه در شهرستان برای رسیدگی به پرونده های این بخش، ساماندهی رودخانه زشک، مدیریت پل های ایجاد شده بر روی رودخانه زشک و حضور مشاور اجتماعی علاوه بر مشاور فنی در طرحهای صیانت از حریم و بستر رودخانه ها از مهمترین مباحث مطرح و مصوبات در جلسه بود.

887حلقه چاه غیرمجاز با اضافه برداشت 13ونیم میلیون مترمکعب در طرقبه-شاندیز شناسایی شده است که تاکنون 275مورد آن مسدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره یازده میلیون مترمکعب آب در طرقبه – شاندیز

ذخیره یازده میلیون مترمکعب آب در طرقبه – شاندیز