مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 09:302019-12-02اقتصادي

ذخیره یازده میلیون متر مکعب آب در طرقبه – شاندیز


یازده میلیون متر مکعب آب با انسداد 257 حلقه چاه غیر مجاز در طرقبه – شاندیز ذخیره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار طرقبه شاندیز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب این شهرستان گفت: در هفت ماهه امسال 137 حلقه چاه غیر مجاز مسدود و از اضافه برداشت 5 میلیون مترمکعب آب جلوگیری شده است.

سید حسین حسینی افزود: در مجموع از ابتدای سال 97 تا کنون با انسداد 275 حلقه چاه غیر مجاز در طرقبه - شاندیز 11 میلیون متر مکعب آب ذخیره شده است.

وی با اعلام خبر استقرار نماینده اب منطقه ای در شهرستان در هفته های آینده ابراز امیدواری کرد: مشکلات موجود در این حوزه به حداقل برسد.

ارائه گزارش آخرین وضع برخورد با چاه های غیر مجاز و بحث و تبادل و نظردر خصوص مسائل و موضوعات مختلف این حوزه، تامین فضا برای استقرار نماینده آب منطقه ای، اختصاص شعبه قضایی ویژه در شهرستان برای رسیدگی به پرونده های این بخش ، ساماندهی رودخانه زشک، مدیریت پل های ایجاد شده بر روی رودخانه زشک و حضور مشاور اجتماعی علاوه بر مشاور فنی در طرحهای صیانت از حریم و بستر رودخانه ها از مهمترین مباحث مطرح و مصوبات در جلسه بود.

887 حلقه چاه غیر مجاز با اضافه برداشت13 و نیم میلیون متر مکعب در طرقبه شاندیز شناسایی شده است که تاکنون 275 مورد آن مسدود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره یازده میلیون متر مکعب آب در طرقبه – شاندیز

ذخیره یازده میلیون متر مکعب آب در طرقبه – شاندیز