مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 08:402019-12-02فرهنگي

«سینما و ادبیات» آمد، مدیرمسئولش رفت


هفتادوششمین مجله «سینما و ادبیات» ویژه سینمای مدرن با چهره کلیدی آن «سهراب شهید ثالث» درحالی منتشر شد که همایون خسروی دهکردی، مدیرمسئول این مجله از دنیا رفت.

- هفتادوششمین مجله سینما و ادبیات ویژه سینمای مدرن با چهره کلیدی آن سهراب شهید ثالث درحالی منتشر شد که همایون خسروی دهکردی، مدیرمسئول این مجله از دنیا رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایون خسروی دهکردی، منتقد سینما و مدیرمسئول مجله سینما و ادبیات به دلیل عوارض بیماری قلبی 10 آذرماه در سن 68سالگی در بیمارستان درگذشت.

در معرفی این شماره از مجله سینما و ادبیات عنوان شده است: سینمای شهیدثالث را با عناصر زیبایی شناسانه ای همچون ملال، روزمرگی، نماهای طولانی و تکرار می شناسیم.

در این پرونده با فاصله گرفتن از خاطره نگاری به بازخوانی عناصر بنیادین فیلم های شاخصی همچون طبیعت بی جان، یک اتفاق ساده و.

پرداخته ایم.

سینمای نوین آرژانتین عنوان بخش دیگر مجله این شماره است که با بررسی ریشه ها و چهره های شاخص این سینمای جریان ساز جهان سوم می کوشد دریچه ای بر تجربیات متنوع فیلمسازان این سرزمین باشد.

در دیگر بخش های این شماره علاوه بر مطالبی درباره تاثیر مه 1968 بر سینما می توانید خواننده نوشتارهایی درباره آرونداتی روی نویسنده و فعال سیاسی نامدار هندی که همواره طنین ضدجهانی سازی و سرمایه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سینما و ادبیات» آمد، مدیرمسئولش رفت

«سینما و ادبیات» آمد، مدیرمسئولش رفت