مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-02سياسي

اعضای سمن های جوانان جزو دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر نبودند


معاون امور جوانان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تاتر خیابانی (چتر زندگی) در یزد گفت: جوانان بزرگترین بهره برداران خدمات شهری هستند و باید به نیازهای آنها توجه ویژه کرد.

- معاون امور جوانان با اشاره به برگزاری جشنواره ملی تاتر خیابانی (چتر زندگی) در یزد گفت: جوانان بزرگترین بهره برداران خدمات شهری هستند و باید به نیازهای آنها توجه ویژه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی تندگویان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد با گرامی داشت یاد و خاطره شادروان حسین علیمرادی جوان فعال و نیکو کار سمنهای جوانان گفت: جامعه جوانان کشور حسین علیمرادی یکی از افتخارات خود را از دست داد.

وی ادامه داد: حسین علیمرادی یکی از اعضای تشکلهای جوانان استان تهران بود که با فهم و درک بالای خود و با حس انسان دوستی و معرفتی که داشت اقدامات و کمک های بزرگی به مردم منطقه دشتیاری استان سیستان و بلوچستان انجام داد و در همین راه چشم از جهان فرو بست و عروجی شهادت گونه داشت.

معاون امور جوانان تصریح کرد: مهر ماه امسال 4500 دانش آموز منطقه دشتیاری در مدارسی که به همت او ساخته شد وارد مدرسه شدند و همه اقلام آموزشی آنها تامین شد.

جامعه جوان کشور از این دست جوانان نخبه و ایثارگر فراوان دارد که فقط نیاز به توجه مسئولان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای سمن های جوانان جزو دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر نبودند

اعضای سمن های جوانان جزو دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر نبودند