مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 07:452019-12-02فناوري

نسخه اولیه سند راهبری اینترنت اشیا تدوین شد


نسخه اولیه سند راهبری اینترنت اشیا (IoT ) توسط معاونت راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین و به زودی ارائه می شود.

- نسخه اولیه سند راهبری اینترنت اشیا (IoT ) توسط معاونت راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تدوین و به زودی ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سیدبابک ابراهیمی معاون راهبردی و توسعه بازار رگولاتوری گفت: وجود یک نهاد هماهنگ کننده و هدایت گر به عنوان مسئول سیاست گذار و مقررات گذار در حوزه اینترنت اشیاء (IoT) برای جهت دهی و هماهنگ سازی تمامی فعالان در این حوزه، پیش بینی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری در مورد نیازهای شبکه و اتصالات IoT، نظارت بر زیرساخت دیجیتال و تکمیل قوانین موجود از موضوعاتی است که در الزامات حاکم بر اینترنت اشیاء باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مسأله امنیت، حریم خصوصی و محرمانگی در اینترنت اشیاء و همچنین داده های بسیار زیادی که در این شبکه جمع می شود، اهمیت بالایی دارد.

در این زمینه دو موضوع تدوین سیاستهای کلی حفظ امنیت و محرمانگی در تمام ابعاد و تعیین استانداردهای لازم در حوزه IoT برای نهادهای مسئول و رگولاتوری ها اولویت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه اولیه سند راهبری اینترنت اشیا تدوین شد

نسخه اولیه سند راهبری اینترنت اشیا تدوین شد