مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 06:252019-12-02ورزشي

زورخانه امیرالمومنین(ع) مجن افتتاح شد


رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود از افتتاح زورخانه امیر المومنان(ع) شهر مجن با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

- شاهرود – رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود از افتتاح زورخانه امیر المومنان(ع) شهر مجن با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

مجید محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، بابیان اینکه در حاشیه سفر معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان به شاهرود، زورخانه امیرالمومنان(ع) شهر مجن در شمال شاهرود افتتاح شد، بیان کرد: این پروژه از محل اعتبارات عمرانی استانی در سال 97 کلنگ زنی و در همین ماه مراحل ساخت آن تکمیل و آماده بهره برداری شد.

وی افزود: این زورخانه در دو فاز ساخته شده که فاز نخست آن شمال گود، سالن استاندارد، گرمایش، نور، کف پوش، سکوی تماشاگران و محل قرارگیری مرشد و .

است که تأمین اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی و کمک های اهدایی وزارت نفت بوده و فاز دوم آن تابستان سال 99 با تجهیز رختکن، سرویس بهداشتی، اتاق مدیریت و .

افتتاح خواهد شد.

رییس ورزش و جوانان شاهرود همچنین بابیان اینکه ساخت زورخانه امیرالمومنین(ع) مجن تا امروز مجموعاً 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه داشته است، ابراز کرد: این پروژه در 500 مترمربع شامل 312 مترمربع در فاز نخست و 188 مترمربع در فاز دوم ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زورخانه امیرالمومنین(ع) مجن افتتاح شد

زورخانه امیرالمومنین(ع) مجن افتتاح شد