مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 06:152019-12-02سياسي

سند مالکیت برای 1900 رقبه موقوفات کرمان صادر شد


معاون ثبتی و حقوقی اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: از ابتدای امسال برای یک هزارو 900 رقبه از موقوفات استان کرمان سند مالکیت ثبتی صادر شد.

- علی مهر آسا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات این معاونت در حوزه تثبیت املاک و اراضی وقفی استان اظهار کرد: با تعاملات و اقدامات انجام شده با اداره کل ثبت اسناد از ابتدای امسال تا کنون یک هزارو 900 رقبه از موقوفات استان سند دار شد.

وی گفت: بر اساس عملکرد برنامه های این معاونت به منظور تثبیت اراضی موقوفات تا پایان سال باید پنج هزار سند مالکیت برای رقبات موقوفه استان سند صادر شود.

مهر آسا افزود: تا کنون اطلاعات پایه و مشخصات بیش از هشت هزار موقوفه و بیش از 74 هزار رقبه استان در سامانه جامع موقوفات سازمان اوقاف کشور ثبت شده است.

وی گفت: در حوزه تعیین و تکلیف اراضی موقوفات با اراضی ملی برابر آیین نامه اصلاحی ماده واحده قانون ابطال و دستورالعمل مشترک سازمانی با ادارات منابع طبیعی و بنیاد مسکن تا کنون برای بیش از 539 هکتار از اراضی موقوفات و بقاع متبرکه استان سند مالکیت صادرشد.

مهر آسا با اشاره به پراکندگی حوزه اراضی وقف در استان کرمان افزود: در اکثر شهرستان ها موقوفاتی داریم که بعضی از آنها مشاع و بعضی شش دانگ وقف هستند و همین امر می طلبد که مردم از وضعیت ملک خود اطلاعات کافی داشته باشند ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مالکیت برای 1900 رقبه موقوفات کرمان صادر شد

سند مالکیت برای 1900 رقبه موقوفات کرمان صادر شد