مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 05:152019-12-02دانش

رتبه اول دانشگاه فردوسی در جذب دانشجویان بین المللی در کشور


رییس اداره دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد گفت: یکی از موفقیت های دانشگاه فردوسی، رشد دیپلماسی علمی است و این دانشگاه در جذب دانشجویان بین المللی رتبه اول را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، زینب مؤذن زاده در نشست خبری پنجمین جشنواره فرهنگ ملل اظهار کرد: در جذب دانشجو نسبت به سال گذشته، 35 درصد رشد داشته ایم که از این تعداد حدود 700 دانشجو افغانستانی بوده و اکثر آن ها بورسیه کشور خود هستند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی، عملی و پژوهشی در این دانشگاه مطابق با استانداردهای بین المللی است، ادامه داد: در سال تحصیلی جاری، دو هزار و 100 نفر از 30 کشور جهان در دانشگاه فردوسی مشغول به تحصیل هستند.

رییس اداره دانشجویان بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد، تصریح کرد: هدف این دانشگاه تربیت نیروهای متخصص و متعهد بین المللی است تا بتوانم سهم مؤثری در آبادانی کشورهای همسایه، جهان و گسترش مرزهای علم و صلح داشته باشیم.

مومن زاده درباره برگزاری جشنواره ملل هم اعلام کرد: پنجمین جشنواره فرهنگ ملل مقارن با جشن 70 سالگی دانشگاه فردوسی و شعار جشنواره امسال دیپلماسی علمی، توسعه روابط بین الملل است.

وی گفت: نشان دادن زیرساخت ها، امکانات و توانایی دانشگاه از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است که منجر به جذب دانشجو،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه اول دانشگاه فردوسی در جذب دانشجویان بین المللی در کشور

رتبه اول دانشگاه فردوسی در جذب دانشجویان بین المللی در کشور