مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 آذر 1398 ساعت 04:152019-12-02اقتصادي

حمام شیخ بهایی برای دومین بار به مزایده رفت


بعد از انتشار فهرست مزایده ی 54 بنای تاریخی از سراسر کشور در اوایل مهر امسال، برای دومین بار حمام «شیخ بهایی» اصفهان و خانه «جلال آل احمد» تهران در فهرستِ جدیدِ مزایده ی صندوق احیا قرار گرفتند تا همراه با 31 بنای تاریخی دیگر به مزایده گذاشته شوند.

- بعد از انتشار فهرست مزایده ی 54 بنای تاریخی از سراسر کشور در اوایل مهر امسال، برای دومین بار حمام شیخ بهایی اصفهان و خانه جلال آل احمد تهران در فهرستِ جدیدِ مزایده ی صندوق احیا قرار گرفتند تا همراه با 31 بنای تاریخی دیگر به مزایده گذاشته شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، فهرستِ جدیدی از بناهای تاریخی در اختیار خود را که 33 بنای تاریخی از 16 استان کشور شامل می شود، به مزایده گذاشت و جزییات واگذاری ان ها را اعلام کرد.

صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، در تازه ترین دور از مزایده های خود بناهای تاریخی قلعه مدرسه خیرآباد استان خوزستان، خانه رفیعی استان بوشهر، کاروانسراهایی فرسفج تویسرکان و تاج آباد دهستان آبرومند استان همدان، حمام نوبر و خانه ثقه الاسلام تبریز و مجموعه کردشت استان آذربایجان شرقی، خانه زرشکیان استان کرمانشاه، قلعه کنجانچم استان ایلام، کاروانسرای کمبوج و خانه قریشی آمل و خانه های نجفی بابل استان مازندران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمام شیخ بهایی برای دومین بار به مزایده رفت

حمام شیخ بهایی برای دومین بار به مزایده رفت