مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 23:302019-12-01اجتماعي

جزییات دریافت گواهینامه رانندگی برای معلولان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد کرمی اسد درباره دریافت گواهینامه رانندگی برای معلولان گفت: در پلیس راهنمایی و رانندگی برای احترام به جانبازان و معلولان، - رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا جزییات دریافت گواهینامه رانندگی برای معلولان دارای شرایط رانندگی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ احمد کرمی اسد درباره دریافت گواهینامه رانندگی برای معلولان گفت: در پلیس راهنمایی و رانندگی برای احترام به جانبازان و معلولان، آموزشگاه های رانندگی انتخاب شده که اقدام به آموزش رانندگی به معلولان واجد شرایط می کند.

وی در مورد چگونگی دریافت گواهینامه رانندگی از سوی معلولان نیز تصریح کرد: پس از انجام یکسری معاینات ساده پزشکی از سوی پزشکان معاین تایید می شود که آیا فرد معلول می تواند رانندگی کند یا خیر؟ در صورت تأیید و دارا بودن شرایط از سوی افراد دارای معلولیت، آنان با توجه به نوع معلولیت به یکی از آموزش های رانندگی رفته و در آنجا مفاهیم نظری و عملی رانندگی را فرا می گیرند.

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در مورد اینکه آیا آموزشگاه های رانندگی مناسب برای معلولان نیز وجود دارد، گفت: آموزشگاه هایی که در سراسر کشور در این خصوص مشخص شده برای معمولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دریافت گواهینامه رانندگی برای معلولان

جزییات دریافت گواهینامه رانندگی برای معلولان