مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 آذر 1398 ساعت 22:202019-12-01ورزشي

قهرمانی در پرتغال تنها راه رسیدن پینگ پنگ ایران به سهمیه المپیک توکیو


تیم ملی تنیس روی میز ایران در حالی برای گرفتن سهمیه المپیک 2020 در مسابقات کسب سهمیه المپیک تیمی شرکت می کند که پینگ پنگ بازان ایران برای رسیدن به این سهمیه کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی تنیس روی میز ایران مسابقات کسب سهمیه المپیک تیمی را پیش رو دارد که از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه در این مسابقات سهمیه المپیک توزیع می شود و کشورهایی که بتوانند سهمیه تیمی را بگیرند، سه سهمیه انفرادی هم به دست می آورند.

ایران هم برای حضور در این مسابقات برنامه ریزی کرده و به دنبال این است شانس خود را برای کسب سهمیه تیمی امتحان کند و البته ملی پوشان ایران کار آسانی را پیش رو نخواهند داشت.

در کل 16 سهمیه تیمی توزیع می شود که فعلا تکلیف هفت سهمیه آن مشخص شده است و در مسابقات کسب سهمیه المپیک تیمی که به میزبانی پرتغال برگزار می شود، 9 سهمیه دیگر توزیع خواهد شد.

غیبت 7 تیم در مسابقات پرتغال طبق قوانین، شش تیم قهرمان قاره ها به همراه میزبان سهمیه المپیک تیمی را به دست آورده اند و دیگر این تیم ها در مسابقات پرتغال حضور نخواهند داشت.

اسامی این شش تیم به شرح زیر است: قهرمان آسیا: چین قهرمان اروپا: آلمان قهرمان آفریقا: مصر قهرمان آمریکای لاتین: برزیل قهرمان آمریکای شمالی: آمریکا قهرمان اقیانوسیه: مسابقات این قاره از فردا آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی در پرتغال تنها راه رسیدن پینگ پنگ ایران به سهمیه المپیک توکیو

قهرمانی در پرتغال تنها راه رسیدن پینگ پنگ ایران به سهمیه المپیک توکیو